Ir al contenido principal
Ir al menú de navegación principal
Ir al pie de página del sitio
Open Menu
Actual
Archivos
Avisos
Acerca de
Sobre la revista
Envíos
Equipo editorial
Declaración de privacidad
Contacto
Buscar
Registrarse
Entrar
Inicio
/
Archivos
/
Vol. 3 Núm. 2 (2020): Papers from the 8th Ibero-American Congress of Qualitative Research (CIAIQ2019)
Vol. 3 Núm. 2 (2020): Papers from the 8th Ibero-American Congress of Qualitative Research (CIAIQ2019)
Publicado:
2020-07-22
Editorial
Investigação qualitativa nos contextos da psicologia e do ensino
Marcos Fernandes-Sobrinho, Paulo Alexandre de Castro, Rodrigo Arellano Saavedra, Vitor Manuel Barrigão Gonçalves
1-2
PDF (Português (Brasil))
Thematic dossier
A tecitura das produções subjetivas implicadas no fracasso escolar e a problematização da psicologia na escola
Valéria Deusdará Mori, Vitor Pedro Moretto Cordeiro, Luciana de Oliveira Campolina
3-11
PDF (Português (Brasil))
Teachers’ reflections on mathematics teaching practices in a vulnerable context
David Alfonso Páez, Daniel Eudave Muñoz, Teresa de Jesús Cañedo Ortiz, Ana Cecilia Macías Esparza
12-19
PDF (English)
The state of knowledge concerning the relationship to knowing in teacher training
Marquise Meneses Santos, Marilene Batista da Cruz Nascimento, Josevânia Teixeira Guedes
20-26
PDF (ENGLISH) (English)
PDF (Português (Brasil))
Documental analysis of educational public policy: foundations of Paul de Bruyne's quadripolar approach
ROSEMARY LOPES SOARES DA SILVA
27-33
PDF (ENGLISH) (English)
PDF (Português (Brasil))
The utilization of active methodologies in nursing education: the perception of undergraduate course students
Victoria Marina Lima dos Santos, Ione Ferreira Santos, Cássia Galli Hamamoto, Mara Quaglio Chirelli
34-43
PDF (ENGLISH) (English)
PDF (Português (Brasil))
Enviar un artículo
Enviar un artículo
Idioma
English
Español (España)
Português (Brasil)
Français (France)
apoio
Indexed in
Desarrollado por
Open Journal Systems